Friday, November 07, 2014

Segmen : Bersukan bersama Cikgu Ayu



Segmen : Bersukan bersama Cikgu Ayu

segmen ni akan tamat pada : 
14 NOVEMBER 2014 jam 10 malam

ada 4 soalan yang ditanya oleh Cikgu Ayu. 
boleh je jawab..hehe

a) nama rumah sukan masa di sekolah rendah/menengah? kalau tak ingat takpe bagitahu warna rumah sukan pun boleh

Masa sekolah, macam-macam rumah sukan yang saya masuk. Merah, Kuning, Hijau, Ungu semua saya dah rasa. sebab dulu suka berpindah-randah macam orang nomad, kan? tapi dah jadi cikgu nie, dapat masuk Rumah Merah dan nama saintifiknya ialah Rumah Kelisa. nama rumah dinamakan sempena kereta Malaysia. ada Perdana, Satria, Waja, Iswara. Rumah Kelisa sangat best sebab selalu jadi Johan dengan Naib Johan je sepanjang tahun. hehehe XD

b) apa acara sukan yang anda sertai?

Masa sekolah dulu, saya adalah pelari pecut 100 meter. selalu juga sertai acara 100 meter, tak pun 4 x 100 meter pun boleh. kalau yang lain-lain, terutama 4 x 400 meter, kirim salam la. semput mak!

c) cite sikit kenangan semasa sukan dulu...semasa sekolah rendah/menengah

Kenangan? busy berlari tak ada kenangan la pulak! haha. ok, ada satu tahun tu memang saya tak join larian sebab join main jual beli makanan untuk rumah sukan. jadi businesswoman lagi masyukk dari pelari maa. hahaha

d) ucapan buat ayu yang sibuk uruskan SUKAN SEKOLAH

Semoga berjaya memeningkan kepala la yer! saya dah lepas masa bulan 7 sebelum puasa hari tu. so, saya dah SELAMAT dari aktiviti sukan dan balapan sekolah. hehehe :D


jom join segmen yang seronok nie
klik pada banner di atas.

arigatou!

6 comments:

  1. Wah, macam best je..nk join la..selamat bersegmen Cik Balqis :)

    ReplyDelete
  2. saya masa sekolah rendah dulu asyik rumah warna hijau dnegan biru je. hahaha.. kat mrsm kitorang xde rumah sukan sebab baru lagi buka. wakaka..

    kalau bab skan ni, mmg x ler saya join... -.- selamat bersegmen kak!

    ReplyDelete
  3. selamat bersegmen cikgu Qis
    saya dulu pun pelari pecut ja,
    kalau lari jarak jauh, memang jauh saya kena tinggal
    hehehe

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®