Monday, November 24, 2014

Happy Birthday ke-27


Semalam iaitu 23 November 2014 adalah birthday si incik abe. 
ada yang wish happy birthday to me. 
hohoho..birthday saya bulan lepas, bulan Oktober. 
Cik Mimie jugak yang alert, kan? hehe


Happy Birthday yang ke-27
kami berdua adalah sebaya ^^ 
sedap dapat makan kek semalam! yummmy!!!
hadiah? saya bagi hadiah 'kasih-sayang' jer kat dia..hahaha XD

yang dah wish tu tengkiu very much yer. 
nanti saya sampaikan wish tu pada incik abe ye..hehe

Semalam saya bergegas jugak la ke Shah Alam untuk meraikan birthday beliau 
kalau tak datang kang merajuk pulak..hoho!
walaupun hujan ribut kilat taufan melanda, saya redah jugak 
especially jalan jem di highway sepanjang Seremban-Nilai 
siapa yang selalu lalu jalan tu, memang dah maklum mesti jem tiap-tiap hari. 
naik muak dah..huhu

semalam juga saya celebrate untuk diri saya sendiri juga iaitu pada tarikh 22 November 2014 adalah tarikh ulangtahun saya yang ke-4 dalam dunia perguruan. sudah 4 tahun saya bertugas menjadi seorang GURU

Semoga saya tabah dan ikhlas mengharungi segala dugaan dan cabaran dalam dunia pendidikan untuk mendidik anak-anak murid untuk menjadi insan yang cemerlang, gemilang dan terbilang dalam dunia pekerjaannya kelak.

insyaAllah


lovenota : Peperiksaan SPM Kimia tadi macam susah sikit je. hurmm


14 comments:

  1. happy birthday too en abe .. smoga pnjang umo n dimurahkan rezeki ^-^

    ReplyDelete
  2. waah wahh wahhh ! ^^
    sweet la plak. sanggup norh p jauh jauh. hehe
    ye lah kang merajuk pulak, satu keja lagi nak pujuk. :)

    ReplyDelete
  3. Happy 4th Year Anniversary as A Teacher, Cik Balqis!
    Kira buat double celebrationlah ye...

    ReplyDelete
  4. Hehehehe..Cik Mimie ingt sebab birthday kita sama bulan..hehehe..wah, ribut kilat sanggup ditempuhi ye..hehehe.. Happy belated besday tuk En. Abe..Cik Mimie pun sebaya dgn Incik Kesayangan..hahaha *nak jugek!

    ReplyDelete
  5. cantik kek...apa2 pun selamat hari jadi untuk En.Abe adik...

    ReplyDelete
  6. happy belated besday untuk cik abe tu
    dan semoga cikgu terus success

    ReplyDelete
  7. wah, happy belated birthday incik Abe cik Balqis.. hehe. and tahniah to you too :)

    ReplyDelete
  8. Alhmdullilah 4 tahun jd cikgu...
    heeee hepi belated bufday tok en abe qis tu.. tp cik mimie mmg alert btl ng bnd2 cmni tau.. bgus btl daya ingtan dia

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®