Wednesday, November 12, 2014

Wordless Wednesday #36 | Jejak Kasih


Korang pernah alami tak?

saya mengaku saya pernah! 
hahaha! XD

23 comments:

  1. ahahaha....pernah..leps tu blur2 sendirian..risau di sia yg salah orang ahahah

    ReplyDelete
  2. Hahahaha..pernah2, short term memory kekadang..ngeh3 :)

    ReplyDelete
  3. hakhak.. takde la sampai hugging bagai.. sengih2 macam tu aje laa.. then terfikir balik.. kahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo..yg tu x rare..hihi..
      Klo sengih2 pkre biase. Sllu jgk buat zmn blja dlu..hehe

      Delete
  4. hahah, mamamyja pernah. tapi xpernah lagi peluk sebab takut silap orang. ngeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Qis pn salam jela..xde peluk2 mlainkn org tu nk pelok kite..hehe

      Delete
  5. Hhahaha. Takpeeee. Tapii, itu yg akan menjadi tanya tanya dlm hidup. ahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu yg pyh tuhh..misteri plak rse..hihi

      Delete
  6. Hahaha Saya pun pernah kena macam ni. Masalahnya yang dia kawan abg saya huhuhu

    ReplyDelete
  7. Kita jer pernah buat gitu, tapi tak sempat peluk.
    Bila sedar salah orang, malunya..

    ReplyDelete
  8. haha... serius kelakar, tak pernah jadik lagi ni..

    ReplyDelete
  9. Haha..tak ingat pernah ke tidak.
    Habis tu berpeluk sakanlah ye?

    ReplyDelete
  10. ha'ah.. kadang2 tak sampai hati nak tanya nama dia.. mwahahaha.. ^_^

    ReplyDelete
  11. erk, haha. saya pernah juga kena. depan mata saya pun ada saya nampak.. adoi

    ReplyDelete
  12. Hahahah penah pon.. sbb ayu nie jenis cpt lupe...

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2017 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®