Wednesday, November 05, 2014

Wordless Wednesday # 35 : Sangat Sibuk!


keadaan saya yang terkini:


banyak kerja yang harus disiapkan. 
serupa zombie pun ada 
diri sendiri memang dah tak terurus..sob3


 nasib baik saya tak tidur kat sekolah je
semua kerja saya angkut bawa balik rumah. 
lebih afdhal buat di rumah. 

p/s : kepada blogger yang datang singgah dan komen, 
saya akan balas balik kunjungan anda semua, tetapi bukan pada waktu ini. 
tak termampu saya nak terjah semuanya, kerana saya sekarang mengutamakan kerja hakiki saya. 


lovenota : doakan saya supaya semua kerja saya berjalan dengan lancar. amin.

15 comments:

  1. selamat bekerja dengan jayanyaa. hahaha. //awat bahasa ni pelik sangat. hahaha. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. senget punye aina..hahahaha XD

      Delete
    2. hamboii. sedap kutuk kite senget. hhahahah. XD. biasalah.. lama x buat karangan cikgu, :P

      Delete
  2. semoga semuanya dipermudahkan ya Qis :)

    ReplyDelete
  3. xpe kak. buat slow-slow.. hehe.. gambar atas tu xley belah.. adoi. >.<

    ReplyDelete
  4. penat tengok cikgu2 ni. semoga dipermudahkan urusan kerja ya cik balqis.

    ReplyDelete
  5. Selamat bekerja qis...
    utamakan yg penting...
    yg pastu jga kesihatan...
    klau btl cm yg kt atas tu xtau la...
    hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak buyung pn kne jge kesihatan jugakk :D

      Delete
  6. All the best Cik Balqis..utamakan yang penting dulu..semoga kerja Balqis berjalan dengan lancar :)

    ReplyDelete
  7. penat jgk keje sbg cikgu ni ye..ingatkan best hihih

    ReplyDelete
  8. semoga semuanya dipermudahkan
    hujung tahun ni memang busy kan

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2017 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®