Tuesday, November 25, 2014

Dah Terima Gelang Bugslock


Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk

Disebabkan cuti sekolah sudah bermula, saya jarang ke sekolah. Bungkusan Post laju dari syarikat X-Cube Enterprise pun baru saya terima hari ini. Mungkin lewat kot saya dapat. Maaf kak mia. Hehe.


Yang kad kecil tu hadiah dari AcikWatie yang saya terima tadi sempena birthday saya bulan lepas. Tengkiu acik! :)

Bila saya membuka bungkusan tu, ada dua jenis bugslock yang diberi. Satu berwarna biru, dan satu lagi berwarna pink. And of course i pilih warna pink dulu untuk digunakan..betul tak? Hoho


Terima kasih kak mia dan X-Cube Enterprise kerana memilih saya untuk menggunakan BugsLock nie. Saya terus pakai tau. Sebab saya kat luar sekarang nie. nak try keberkesanan BugsLock nie.

Tunggu review penggunaan BugsLock dari saya ye. Thanks! Tahniah juga pada yang lain yang dapat gelang BugsLock nie. 


lovenota : bau grasslemon melekat pada badan..hehe

14 comments:

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®