Monday, September 29, 2014

Alvin Tan Hina Perdana Menteri, Najib Razak



hari tu, baru cerita pasal Vivian Lee dengan promosi perkhidmatan seks beliau
lihat entry saya : Blogger tawar perkhidmatan seks

kali nie cerita pasal ex boyfriend dia pulak, si Alvin Tan.

Alvin Tan bakal berdepan tindakan


Kuala Lumpur: Polis Diraja Malaysia (PDRM) akan mengambil tindakan mengikut peruntukan undang-undang mengenai tindakan Alvin Tan menghina pemimpin negara melalui status Facebook (FB) terbarunya.

Perkara itu ditegaskan Penolong Ketua Urus Setia Ketua Polis Negara (KPN) Datin Asmawati Ahmad ketika diminta mengulas. 

“Kami ambil tindakan sewajarnya mengikut peruntukan undang-undang,” katanya dalam kenyataan ringkas kepada Harian Metro di sini, semalam.

sumber : Harian Metro

******************


Alvin Tan sekarang berada di United States, minta pelindungan politik (political asylum) dari orang US disebabkan kesalahan mereka yang telah didakwa tempoh hari. konon nak balas dendam..macam-macam hal la si Alvian nie. duduk la Amerika tu lama-lama. buat semak je kat malaysia nie.

baca artikel tersebut di:
‘Sex blogger’ Alvin Tan seeking political asylum in the US

selepas itu, dia menghina beberapa pemimpin negara disebabkan kes Bak Kut Teh dulu




gambar tersebut adalah bukti di mana Alvin Tan menghina UMNO dan Perdana Menteri, Dato' Seri Mohammad Najib Bin Abdul Razak serta beberapa pemimpin negara seperti Dato' Seri Dr. Ahmad Zahid Bin Hamidi (Menteri Dalam Negeri) Tan Sri Khalid Bin Bakar (Ketua Polis Negara) dan Tan Sri Abdul Gani Bin Patail (Peguam Negara Malaysia). ada juga hashtag #MansuhkanAktaHasutan dan #AbolishTheSeditionAct. apa lagi yang dia tak puas hati sebenarnya. dah terang-terang salah nak bising-bising pulak.


gambar di atas pula Alvin Tan mencabar supaya dia ditangkap dan dipenjara kerana memanggil kelima-lima orang di atas menggunakan perkataan "babi". dia yang "babi", cakap orang. choi~


lovenota : pi hantau je mamat nie kat negara yang tak ada orang. biar dia hidup sorang-sorang kat situ. menyusahkan je.

6 comments:

  1. Oh, sudah buka restoran bak kut teh pula sekarang si Alvin itu XD

    Apalah yang dia marah sangat tu, pendidikan tinggi sudah dapat, pembiayaan untuk belajar di luar negara pun sudah dapat, walaupun nilai moralnya tidak tinggi.

    Ramai orang yang lebih cemerlang dari segi sahsiah diri dan budi pekerti daripada si Alvin pun tidak berpeluang melanjutkan pendidikan ke luar negara walaupun sudah mendapat tawaran dari universiti luar negara dan surat tandatangan Menteri lagi. Bersyukurlah, Alvin.

    ReplyDelete
  2. Tak habis2 buat hal si alvin ni... dah la nama cam chip munk.. Sungguh pun tak suka, jangan up kat media sosial... menyusahkan diri sendiri je..

    ReplyDelete
  3. Tak insaf2 lagi rupanya Si Alvin ni..haish, mentang2 dah lari ke luar negara..ingat boleh terlepas la tu..tunggu n lihat je la Alvin oi..

    ReplyDelete
  4. kesian.. ade otak.. tak reti pakai

    ReplyDelete
  5. Alvin tenuk. haha

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2017 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®