Monday, September 08, 2014

Cabaran 30 Hari # Hari 8: 5 Lagu Cinta Kegemaran Anda


#Cabaran30Hari #KelabBloggerBenAshaari

jenuh jugak nak buat entry Cabaran 30 Hari nie kan? huhu



Hari 8 : Lima Lagu Cinta Kegemaran Anda

oh, lagu cinta? emm..banyak yang favourite nie. tapi, lagu yang selalu sangat menusuk kalbu sehingga berdebar-debar ialah :

1. Karena Ku Sayang Kamu - Dygta



2. Sampai Menutup Mata  - Acha Septriasa





3. Jika Ku Tak Bangun Esok Pagi - Yusry (KRU)




4. Dealova - Once




5. Kenangan Terindah - Samsons




serius, kalau dengar lagu-lagu di atas memang meremang bulu roma, hati rasa macam kembang-kembang je. macam ada rama-rama nak keluar dari badan. haa, macam tu la rasanya..haha. mostly semuanya lagu lama. lagu baru sekarang nie tak ada yang boleh rasa hati kembang-kembang gitu. nak buat macam mana, kan? hehe



Cabaran 30 Hari Hari 1 | Hari 2 | Hari 3 | Hari 4 | Hari 5 | Hari 6 | Hari 7 | Hari 8 | Hari 9 | Hari 10 | Hari 11 | Hari 12 | Hari 13 | Hari 14 | Hari 15 | Hari 16 | Hari 17 | Hari 18 | Hari 19 | Hari 20 | Hari 21 | Hari 22 | Hari 23 | Hari 24 | Hari 25 | Hari 26 | Hari 27 | Hari 28 | Hari 29 | Hari 30 |

2 comments:

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2017 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®