Friday, September 05, 2014

Cabaran 30 Hari # Hari 5: 3 Perkara yang ingin katakan kepada Bekas Kekasih


#Cabaran30Hari #KelabBloggerBenAshaari



cabaran yang ditunggu-tunggu..haha! 



Hari 5 : Tiga Perkara yang Anda ingin katakan kepada Bekas Kekasih



rasanya semua blogger suka dan tertunggu-tunggu cabaran ini. kita boleh cakap sesuka hati kepada bekas kekasih kita. well, saya pun memang tertunggu-tunggu cabaran ini. sebab saya memang nak cakap macam-macam pada dia. bukan 3 je, tetapi  banyakkk!

  1. Bayar hutang secepat mungkin. kenapa liat sangat nak bayar hutang? dah setahun pun tak settle-settle lagi. nak kata tak ada duit, gaji 5k sebulan. lebih kut dari 5k. tak termasuk elaun lagi. so, apa yang susah sangat? tak mampu ke? sebelum ko sihat dan hidup nie, lebih baik cepat-cepat settle hutang tu. kalau tak, 'bayar' di akhirat la ye.
  2. Hidup nie hanya sementara. jangan terlalu suka-suka mempermainkan hati perempuan. tipu sana tipu sini. apa yang ko dapat? dosa adalah. semua orang ditipunya termasuk tunang dia. eh, tunang ke? tunang tipu..haha. alah, aku dah tak peduli dah. lantak pi hang la labu!
  3. Aku juga berharap, apa yang terjadi pada aku tahun lepas, akan terjadi pada anak perempuan ko. wait and see. it's karma beb. what goes around comes around. pada masa itu, nak menyesal pun tak berguna lagi. semua dosa-dosa ko pun aku takkan ampunkan sampai bila-bila. TERLALU BESAR! 

sekian, terima kasih.


Cabaran 30 Hari Hari 1 | Hari 2 | Hari 3 | Hari 4 | Hari 5 | Hari 6 | Hari 7 | Hari 8 | Hari 9 | Hari 10 | Hari 11 | Hari 12 | Hari 13 | Hari 14 | Hari 15 | Hari 16 | Hari 17 | Hari 18 | Hari 19 | Hari 20 | Hari 21 | Hari 22 | Hari 23 | Hari 24 | Hari 25 | Hari 26 | Hari 27 | Hari 28 | Hari 29 | Hari 30 |

No comments:

Post a Comment

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2017 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®