Thursday, September 18, 2014

GIVEAWAY : BLOGGER 1 MALAYSIA



Tarikh : 27 August 2014 - 27 September 2014

Ada beberapa soalan yang perlu dijawab:

1. nyatakan anda blogger dari mana

oh, well. i am a blogger from Negeri Sembilan. orang nogori kito. peace! 

2. nyatakan kenapa anda menjadi blogger

masa mula-mula blogger dulu iaitu pada tahun 2008 disebabkan oleh pengaruh kawan yang sangat kuat. so, mula la berjinak-jinak sikit. tengok orang buat blog, kita pun nak berblog jugak. pada mulanya, hanya berblog dengan kawan-kawan, kemudian baru sesama blogger lain. suka menghias blog sendiri, lama-lama memang dah pakar main coding CSS. cuma tak buat tutorial je. malas..hehe. lama kelamaan memang suka dan faveret bercerita sana sini di dalam blog ini mengenai kehidupan seharian saya dari zaman Universiti dan aktivis duniawi sambil memperingati dan saling mengingati antara sesama blogger mengenai kehidupan selepas duniawi. suka sharing pelbagai jenis genre, asalkan menarik perhatian. sehingga kini, masih lagi menjadi seorang blogger sambilan. 

3. tag kawan

err, yang ini kena cari blogger lain nampaknya. hehe.


arigatou!

7 comments:

  1. thanx join. num dah ade. wish u luck :)

    ReplyDelete
  2. otaku ke? huehue..saja tnya..since imma noob TAT
    watashiwa puteri..yoroshiku gozaimasu..

    ReplyDelete
  3. Alamak ini ke tag nye? Hehe sori lmbt... same lah kita..kite pn otaku jugak. Dlu zaman belaja mmg terer la wat coding ni bagai..skang da tak reti. Hehe.. neway thanx tag kite ^^

    Domo arigatou!

    ReplyDelete
  4. Blogwalking dari segmen yang sama. Good luck :) Giveaway Blogger 1 Malaysia

    ReplyDelete
  5. Singgah sini dari GA yang sama :)

    ReplyDelete
  6. singgah dari segmen yang sama

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/09/giveaway-blogger-1-malaysia.html

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2017 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®