Sunday, September 14, 2014

CPUV ke-154 : RWG - Ice Age Adventure



Syukur alhamdulillah ada CPUV lagi. walaupun jarang update blog, tapi still ada CPUV. hehe. Terima kasih pada Nuffnang dan Advertiser saya kali ini, iaitu Resort World Genting. Kali ini Nuffnang memberikan saya CPUV yang ke 154, iaitu RWG - Ice Age Adventure


Sebelum nie, dapat juga CPUV dari RMK Autumn/Winter 2014 Collection dan CPUV Sanofi Lactacyd Phase 2. terima kasih banyak-banyak jugak :)



saya sendiri memang peminat filem Ice Age nie sejak filem pertama sehingga filem yang latest sekali. suka sangat lihat si Scrat, seekor tupai yang sangat obses pada buah pokok oak @ acorn. ke mana-mana mesti ada je masalah yang menimpa si tupai neh demi sebuah acorn..sanggup sangat..haha!



tapi kalau korang ingat lagi masa Filem Ice Age 3: Dawn of Dinasour tu, Scrat jatuh cinta pada Scratte, tupai betina yang juga berebut buah acorn pada mulanya. bila dah hidup bersama, Scrat tak boleh hidup tanpa acone dan terus meninggalkan Scratte. buah acone tu dah macam bini Scrat je. lawak je rasa..haha. 


Ok, berbalik pada CPUV, Resort World Genting sedang mengadakan Ice Age Adventure di Genting International Convention Centre dari 1 September sehingga 26 Oktober 2014 dari 10 pagi hingga 10 malam. pelbagai aktiviti yang dianjurkan di dalam Ice Age Adventure ini termasuk teater dan playground. yang menariknya harga yang dikenakan hanya RM 20 sahaja. murah sangat! pada musim cuti sekolah nie, boleh la bawa anak-anak ke GICC untuk menyertai Ice Age Adventure. 

saya? hanya memandang jela. jauhnya. macam mana nak pergi? sob sob sob~


lovenota : ada sesiapa tak yang nak bawa saya naik ke Genting? ngee! :P

3 comments:

  1. wah jeles nyer dpt CPUV.. btw klik awk nye ice age.. :)

    ReplyDelete
  2. @Miss Yana
    ala, sikit je CPUV yg dapat. orang lain lagi dapat banyak. rezeki masing-masing :D

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®