Thursday, September 25, 2014

Blogger Tawar Perkhidmatan Seks



Alvian Tan dan Vivian Lee sudah lama berpisah awal Januari lalu. eh, baru tau meh. duh..haha~

Ada sesiapa yang tak kenal mereka berdua ini? haih..sebagai blogger mesti kenal diorang berdua nie. dahsyat tau! Mereka dikenali sebagai "Sex Blogger" atau Blogger Seks.


KISAH HIDUP ALVIN TAN DAN VIVIAN LEE

Alvin Tan Jye Yee berusia 25 tahun dan Vivian Lee berusia 23 tahun. Alvin, bekas Sarjana Biasiswa Fakulti Undang-Undang di Universiti Kebangsaan Singapura (NUS) ASEAN, bertemu Vivian, siswazah Universiti Multimedia (MMU) melalui Facebook.

Alvian Tan dan Vivian Lee mula dikenali sejak tahun 2012 selepas mereka mula mewujudkan sebuah blog yang diberi nama "Sumptous Erotica" yang banyak memaparkan gambar bogel dan video aksi hubungan seks mereka. seterusnya, mereka juga mewujudkan fanpage "Alvivi" dan saluran Youtube "Alvin Vivian".  

Nak tahu facebook mereka? 
sila baca previous entry saya mengenai mereka : Isu Alvin Tan dan Vivian Lee

Kalau anda semua masih ingat, pada tahun lepas iaitu pada bulan Ramadhan, sikap keterbukaan mereka semakin melampau apabila mereka mengucapkan "Selamat Berbuka Puasa" di Facebook di dalam gambar hidangan sup babi (Bak Kut Teh).



Tidak lama kemudian selepas didakwa di mahkamah mengenai isu di atas, hubungan mereka sudah berakhir di mana Alvian Tan mengumumkan bahawa Vivian bukan lagi teman wanitanya menerusi status di Facebook Alvian Tan pada Disember 2013.


Punca perpisahan Alvian dan Vivian adalah disebabkan pihak ketiga, di mana Vivian dikatakan kantoi melakukan hubungan seks dengan lelaki lain di belakang Alvian. Alvian menjelaskan kepada The Malay Mail, mereka mengamalkan hubungan terbuka di mana mereka setuju bahawa masing-masing boleh melakukan hubungan seks bersama orang lain dengan syarat di hadapan mata satu sama lain.


Tetapi Vivian dikatakan ingkar akan perjanjian mereka apabila melakukan seks dengan lelaki lain pada bulan Ogos tahun lalu. dan sebagai balasan, Alvin melakukan perkara serupa sebulan selepas itu.


Kelihatan juga di mana Vivian cuba meminta maaf kepada Alvian disebabkan kecurangannya bersama lelaki lain terbongkar.


Baru-baru ini pula, selepas Vivian sudah putus hubungan bersama Alvin, Vivian menawarkan perkhidmatan seks kepada sesiapa mengikut jumlah jam. kelihatan juga jumlah yang ditawarkan dalam masa satu jam berjumlah RM 1 300. melalui sebuah forum Malaysia, seorang pengguna forum tersebut telah berkongsi satu gambar yang menunjukkan profil Vivian di dalam laman AshleyMadison.com, sebuah laman web 'dating' atau mencari teman.


tertulis juga di profile Vivian di mana Vivian adalah High Class Model yang berasal dari Malaysia, seorang sex blogger dan entertainer *memang entertain orang pun keje Vivian neh..|o|*

mana pergi Alvin Tan?

dia sekarang berada di United States, minta pelindungan dari orang US disebabkan kesalahan mereka yang telah didakwa tempoh hari. konon nak balas dendam..macam-macam hal la si Alvin nie. duduk la Amerika tu lama-lama. buat semak je kat malaysia nie.

baca artikel tersebut di:
‘Sex blogger’ Alvin Tan seeking political asylum in the US


update terbaru:



Alvin Tan hina UMNO dan Perdana Menteri





sengal jugak mamat nie.


lovenota : ewww~

10 comments:

  1. aduh mcm ni punye kes pon ade jugak ke??..
    dah rase mcm negara barat da

    ReplyDelete
  2. Tak faham kenapa hendak terasa hati sangat jikalau dari awal lagi mereka sudah setuju dengan hubungan terbuka. Sepatutnya dalam hubungan terbuka tidak perlu ada perasaan terhadap sesama sendiri. Kalau hendak sangat kekalkan hubungan yang ada perasaan sebenar, kahwin terus. Mudah saja. Kalau asyik bersama-sama tanpa sebarang ikatan, tak guna juga beri gelaran sebagai "girlfriend" atau "friend" dan hendak marah sana-sini kerana hubungan itu pada awalnya tidak membawa makna apa-apa.

    ReplyDelete
  3. satu je boleh cakap... padan muka! ahaha

    daripada awal lagi dah agak dorg ni xde masa depan. nk sedap2 je.

    pergi matila haha

    ReplyDelete
  4. alahai.. taktau lak diorang dah putus.. masa belum jadi blogger disebabkan kes bak kut teh tuh lah tau pasal semua benda diaorang buat..

    hurmmm... open relationship patutlah.. ahahaha.. ehh.. tapi dah nama open relationship.. bukan boleh buat dgn sesapa je? tak faham betullah..

    peliklah... lantak diaorang nak open tak open... yg tak suka tuh bila diaorang sendiri menjaja hubungan yg tak secret dekat org ramai.. seronok sangat ka? haiyaaaa...

    ReplyDelete
  5. kenal diorang nie, tp tak tahu laa pulak diorang nie sex blogger.. menakutkan ~~

    ReplyDelete
  6. hi sy tag dlm GA ni,

    http://blogcontestgiveaway.blogspot.com/2014/09/preloved-giveaway-by-annur.html :)

    ReplyDelete

komen yang baik2 je taw!
thanks! arigatou! gracias! danke! gamsahabnida!
(✿◠‿◠)

Copyright © 2008-2020 by Ⓜⓘⓢⓢ Ⓑⓐⓛⓠⓘⓢ™. All Right Reserved ®